Anlamlı nickler 2

19 Kasım 2008 Çarşamba

HiSseT bEni tEnİndE ,. dAyaN YüREqİm SeNsİzLiqe . , HaYkIrIrIm saNa aSqInA kAna kAnA . , iSyAnIM SaNa Ve YaLnızLIqAa..

Sende Siyaha İhanet Et Gülüm ßende Matem KaLıCak .

Oy tombUlUm tOmBuLuM YoLdAn GeLdiM yOrGuNuM…

dünyayı yanağından öpecem..Hepimiz tek kanatlı melekleriz. Ancak birbirimize sarılırsak uçabiliriz

Mutluyken Herkes iyi Olur Adam Kavgadayken belli olur .

Ben UmuTLaRıMı Boş KoVanLaRa doLduRdum…AcemidiR aLdığım NişaNLaR,Ben heR aŞKta KenDimi vuRuRum1..

Geçmişini ”Inkâr” & ”Ihmâl” Edenlerin Geleceği ”Inşâ” Etmesi Mümkün Olabilir mi ¿

Bir ki$inin ölümü trajedi, bir milyon ki$inin ölümü ise istatistiktir.
Süper nickler , msn nickleri , kişisel iletiler

Bir $iseden dókúLen SARAP ‘ in degiL, Bir tek kagitLa SariLan ESRAR ‘ in degiL, SødayLa patLayan HAP ‘ in degiL, Biz DELIKANLI adamin MUPTELA ‘ Siyiz

0 yorum: