Enteresan Nickler

12 Ocak 2009 Pazartesi

UNUT DÜNYADA OLUP BİTEN HERŞEYİ UNUT GÕRDÜĞÜN GÕZLERİ UNUT DUYDUĞUN SÕZLERİ UNUT YAŞADIĞINI UNUT HATTA UNUTTUĞUNUDA BİLE UNUT AMA UNUTULMADIĞINI ASLA UNUTMA...\'\'AŞKIM SENİ SEVİYORUM

yemin ettim senin üstüne..yemin ettim sevmem bir daha.çekerim ben acıyı dertleri.seveceksen beklerim bir ömür seni...

Dünyada ki bütün çöller bir avuç kalircasina birer tanecik insan olsalar ve bütün denizlerde ki sular bir yudum kalircasina birer damla insan olsalar unutma ki tek sevecegim kisi sensin..

Bir gun olursem sana doyamadan,mezarima cicek getir gunes dogmadan,sende bir mezar kazdir yani basima,ASIKLAR diye yazdir mezar tasina!!!!

Seni bana getirecek goz yaslarimsa eger aglamak kaderim olsun gulummm

gozlerim rahatsiz ediyorsa seni kapatirim bir daha bakmam sozlerim rahatsiz ediyorsa seni susarim bir daha konusmam varligim rahatsiz ediyorsa seni olurum bir daha karsina cikmam sevgim rahatsiz ediyorsa seni uzgunum bitanem buna engel olamam

0 yorum: