Aşk Nickleri

29 Kasım 2008 Cumartesi

1 gün 1 elimde gül 1 elimde silah yanına geleceğim. Ya o gçülü alıp bnm olursun yada o silahı alıp beni vurursun!

Dünyanı tersine döndüreceğim, senide canından bezdireceğim, yaktığın ateşi söndüreceğim ,hesabım bitmedi daha seninle.

Seni görmek su, senle yaşamak nefes olsun. 3 gün susuz yaşayabilirim ama nefessiz asla!

Yarı dalgalı olmamalı deniz,Ya tam durulmalı,ya da tam kudurmalı.Yarı ümit vermemeli sevgiliye,Ya değer vererek sevmeli,ya da çekip gitmeli.

Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!

Ben sana “SEVMEYİ” öğretemedim,Sende bana “UNUTMAYI”öğretemedin….

Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum “SENİ SEVİYORUM”

0 yorum: