Duygusal Nickler

24 Kasım 2008 Pazartesi

O’пα Bu’пα αчıгαcαк vαктім чøк υğгα$тıгмαчıп вeпi ..

Sizi Takmak Mı ?? Ahaha Düşünce Kirliliğisiniz,Alaylı Gülüşlerimin Nedenisiniz

Ben sensiz yanan bir ateştim sondum zamanla…

SenLe yarınım yok ki
çizdim siLdm geçmişimizi
GeLeceğe dair tüm esqi izLerii

benim aLfabemde 2 sesLi harf war qeri kaLanLarın hepsi sessiz-etkisiz …

uMMaDıkLarımıs aDam oLuRKen adaM SayDıKLarımız Foss CıkTı

boşvermeklazımbazen.

eğer kuşların kuzeye uçuşu bir değişiklik sembolü ise
en azından bunu her yıl tahmin edebilirsin
aşkım,asla aniden biteceği anı bilmezsin
onu konuşturamazsın
belki de onun getirdiği herşey bizi kurtarır
içimdeki kanayan acıyı belki düzeltebilirdim
benimle ilgili birşeyler görmek istiyorsan gözlerine bak
kenarda duruyorum ve başka ne vereceğimi bilmiyorum

0 yorum: