Delikanlı Nickleri 2

6 Kasım 2008 Perşembe

DéTayLAr AynaDir Fark'i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim

Hele bir ışıklar sönsün ..Sular durulsun . Bıçak atacağım Dağın dikine ..Kısa devre yapsın kalbim..Ellerim inatla dökülsün cıgaraya ..Sen beni ozaman Gör..Hele küssün meydanlar Kaldırımlara yağmur dökülsün ..Dağılsın Dişlerimde gülüşler ..Kaybettiklerim bi dönsün ..Sen beni ozaman gör

HayaTi uÇurumLArDa Géçmiş Bir AdaMada MéZar oLaRak uçuRumun KéNari Yakisir. Unutma! ucurumun KéNArindada ÇiCékLéR YéTisir

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir

Sen Uzaktaysan ßen Yanındayım Sen AteSteysen ßen Kordayım ßirGün ßu Dünyadan Göçersen ßilki Senden Önce Ordayım Sonsuz aSkım

KraL OLsan Tacın Gider SuLtan OLsan Tahtin Gider... KraL DeğiLim Tacim Gitsin SuLtan DeğiLim Tahtim GitSin Ben Kendi HaLinde ßir Ağacim Fakat DaLimi Kiranin Ağacini Kökünden Sökerim.

Kız diye önem verenin Güzel diye Kaşar sevenin Para diye dost satanın Sultan olsa tahtını Kral olsa devletini mafya olsa ilelebet yedi ceddini sikerim...

Tek tesellim kadehler başka birşey istemez sarhoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..

Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun
tatlı dilin benim olsun.sensiz geçen yüzyıl değil.seninle gecen bir gün benim olsun aşkım

SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!

Biz ince bel, ela göz, sütun bacak için sevmedik güzelimGümbür gümbür bir yürek diledik kavgamızda…Ateşin yanında barut, barutun yanında ateş olasın diye! ..Rakı sofralarında söylenip, acı tütün çiğnercesine sevdik ANLAYAMADILAR…

Bazen çoban olup koyun güderim Kafam Bozulur Esrar Çekerim Bunalıma Girer Jilet Atarım Müslümcüyüm arkadaş çok görme bana!!!

0 yorum: