Kral Nickler

10 Kasım 2008 Pazartesi

ALEMIN DERDI BEN OLMUSUM DEMEKKI ZAMANINDA COK KOYMUSUM

VARSA KADERINDE TECAVUZE UGRAMAK CIRPINMAYI BIRAK ZEVKINE BAK

ELALEM CUZDANINI KOYAR BEN YUREGIMI KOYDUM

BIRGUN ALYAZMALI SELVI BOYLUM BIR YARIM OLURSA ANAMA BABAMA BAKTIGIM GIBI BAKARIM FAKAT DUDAGINDA RUJ ARDINDA PUST VARSA ANAM AVRADIM OLSUN BEN ZIN DOKER YAKARIM

BEN BU ALEMDE KRALDA KURALDA TANIMAM

konu$acaksan öyLe ßir Konu$ki Inanayim ağLatacakSan öyLe ßir ağLatti Susmayayim GidecekSen öyLe 0ßir Gitki öLümü Unutayim Ama SevecekSen öyLe ßir Sevki Konu$sanda GitSende AğLatsanda Seni ¬Yüreğimde Yaşatayim


KAN GöRMeK iSTiO GöZLeRiM.yA aKMaLı BeNDeN yADa aKıTMaLıYM BiRYeRLeRDen.ÖLüM iSTio BeDeNiM.yA öLMeLiYiM yAdA öLDüRMeLiYM RuHSuZ BeDeNLeRi.ÇıĞLık iSTio KuLaKLaRM.yA aTMaLı DeRNDeN yAdA aTTıRMaLı DeRiNLeRDN...

KiMSe WaZGeÇiLMeZ DeĞiLDiR.kIr kALbİmİ GöNLüN oLsUn.aL HeRŞeYi gÖzÜn dOysUN.ŞiMDi bAşKa MaNiTaLaRLaYıM aL bUdA SaNa KaPaK oLsuN..!!!


sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara kadeh şişesini elimize tutuşturanlara isyanım allah a değil TÜM ALLAHSIZLARA


Yalanlamak ve reddetmek için okuma!
İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma!
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma!
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku!

HESABI SON LOKMAYI YİYEN DEĞİL SON SÖZÜ SÖYLEYEN ÖDER...

0 yorum: