Laf Sokma

7 Kasım 2008 Cuma

Konuşma hacettepe üniversitesinde cem yılmaz ile bir hacettepeli arasında geçmektedir:
çocuk: cem bey basında sizin hakkınızda karizmatikmiş diye söylentiler çıkıyor. size göre sizin karizmanız var mı? eğer varsa kaç cm?
cmylmz: valla karizma insanın içinde hissettiği bir şeydir. sen içinde kaç cm hissediyorsan benim de karizmam o kadar.

#bir toplantıda bir genç mehmet akif’i küçük düşürmek için sorar;
-affedersiniz, siz veteriner misiniz?
mehmet akif’in cevabı;
-evet, bir yeriniz mi ağrıyordu

#kulaklarının büyüklüğü ile ünlü galileo’ye hasımlarından biri:
- “efendim”, demiş. “kulaklarınız, bir insan için biraz büyük değil mi?”
galileo:
- “doğru”, demiş. “benim kulaklarım bir insan için biraz büyük ama, seninkiler bir eşek için fazla küçük sayılmaz mı?”

#muhabir: müslüm bey, hakan taşıyan için arabeskin yeni peygamberi diyorlar. ne diyorsunuz?
müslüm gürses: ben öyle bir peygamber gönderdiğimi hatırlamıyorum.

#zamanın birinde istanbulda pastahaneleri teftişe giden müdürün biri pasta ustasına sormuş:
“bu pastalara hangi yağ kullanıyorsunuz”? demiş. usta da “sana koyuyoruz efendim” demiş. müdür de demişki: “bende bütün pastacılara söyleyim bundan sonra “sana koysunlar”…

#cem yılmaz çekilecek yeni film üzerine basın mensuplarıyla konuşurken gazetecinin biri:
-cem bey ne zaman motor diyeceksiniz? (bkz. motor demek)
cmylmz:
-maalesef ekipte öyle insanlarla çalışmıyoruz.

0 yorum: