Msn Nickleri 3

6 Kasım 2008 Perşembe

Agzimdan çikacak söz olsan konusmam, gözümden akacak yas olsan aglamam,
kalbime hapsettim seni hiçbir yere birakmam!

Kimbilir hangi akşam güneşle beraber bende söneceğim,
Kimbilir hangi ellerden son suyumu içeceğim,
Belki göremeden öleceğim, fakat yinede seni 'EBEDiYEN SEVECEĞiM'

Bir pinarsin içilen ama hiç kanilmayan
Seveni yaniltmayan, sevince yanilmayan
Özlenen sen, özleyen sen, özleten sen
Varken doyulmayansin, yokken dayanilmayan

Ben aski ölümsüz bilenlerdenim
Bir ömür boyunca sevenlerdenim
Ellerin ellerime degmesin derim
Eger ki sonunda birakacaksan

Hayatta tek umudun gulmek olsun
Olurda bir gun aglarsan o da Mutluluktan olsun

Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi degil, özledigimi bil her an hiçbir sey seni sevmek gibi degil...

Hayallere dalıp gitmem ben,
Çünkü tek hayalim sensin benim!
Hiçbirşey isteyemem ben
Çünkü birtek istediğim sensin benim.

Böyle bir dünyada seninle yaşamak varken,
Böyle uzak kalmak gücüme gidiyor,
Senin verdiklerini seninle paylaşmak varken,
Seni sensiz yaşamak içime sinmiyor...

Eğer çölde açan bir çiçek olsan
Seni kurutmamak için hep ağlardım.
Gözyaşımda bir damla olsaydın,
Seni kaybetmemek için asla ağlamazdım.

Sen benim gözlerimde saf bir gerçek,
Yüreğime bahar getiren bir çiçeksin.
Sen bedenimdeki yumuşak kudret,
Gönül bahçemde uçuşan bir kelebeksin..

Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere
Hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense..

Ben seni bir nisan yağmurunda,
Ilgıt ılgıt esen rüzgarların gelincikleri okşayıp,
Bir kış günü kar altındaki buğday tanesinin,
Güneşi özlediği gibi seviyorum...

0 yorum: