Duvar Yazıları 2

7 Kasım 2008 Cuma

-Dal rüzgarı affeder ama kırılmıstır birkere
*-Her türlü iyi niyet itina ile suistimal edilir
*-Turiste güler yüz gösterin ki, aldatıldığını anlamasın
*-Beni soran olursa cevap (e) sıkkı
*-Paranın ne önemi var mühim olan miktarıdır.
*-Tavşanı tazı tutar, çalımı avcı satar
*-Bozuk sinirler kalıtsaldır, Çocuklarımızdan bize intikal eder
*-Gerçekçi ol imkansızı iste
*-Temiz hava garip kokar
*-Beşbinkere söyledim abartmayı bırak
*-Ağlama sevgilim ıslanıyorum
*-Kızlarda ilk baktığım şey nedir biliyormusun? ; Onların bana bakıp bakmadıklarıdır.
*-Evlenme Uzun bir pazarlıktır (Macar atasözü)
*-Modadan ayrılmayan bir kadın, kendi kendine asıktır.
*-Bir erkek en çok sevgilisini, en iyi karısını, en uzun annesini severmiş
*-Allahım kendim için hiçbirşey istemiyorum, sadece anneme yakışıklı bir damat ver
*-Uzat dudaklarını, kapa gözlerini, birazda eğil, acemi sevdası kızım bu, kolay değil
*-Allah seni mutluluk yağmuru altında şemsiyesiz bıraksın
*-Türk öğün, çalış, babana bile güvenme
*-Yıkanmamış eşşek kirlidir.

0 yorum: