Duvar Yazıları 3

7 Kasım 2008 Cuma

*-Türküm,Doğruyum, Çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum.
*-İlahi Azrail sen adamı öldürürsün
*-Atalararımız zamanında Orta Asya’dan çıkıp da ters yöne gitselerdi, şimdi Japon olurduk.
*-Allah yürü ya kulum dedi,ben de arabamı sattım.
*-Bakarsan bag olur,bakmassan goremezsin
*-Yazılıdan sıfır aldım ama önemli olan katılmaktı.
*-Ayrilik icimde bir kor, her gün sobayi tutusturuyorum.
*-Yerçekimini yenerseniz dünyanın yükünden kurtulursunuz.
*-Rüşvet, uluslararası para birimidir.
-”Bütün kadınlar güzeldir.” lafı sürümden kazanmak isteyen erkeklerin uydurmasıdır.
*-Apolet resmiyet kazanmış vatkadır.
*-Beş fincan kahve içtim. Falımda uykusuzluk çıktı.
*-Karganın inadı kartal olmaya yetmez.
*-Aynı işe bıraktığın yerin gerisinden başlamaktansa, başka bir işe sıfırdan başla.
*-İnsan icat oldu. Ekoloji bozuldu.
*-Papağanımı konuşması için terörle mücadeleye verdim. Sonuçtan memnunum.
*-Yeni Hayat, Yeni Demokrasi Hareketi, Yeni Yüzyıl’dan önce Yeni Harman ve Yeni Rakı vardı. Demek ki Tekel daha çağdaş.
-Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı
*-Acaip patlama yaptı… Parçalarını topluyorlar!
*-Yazarların köşeleri olmasa herkes yuvarlak konuşurdu
*-10 dakika ara da fena değildi ha!

0 yorum: