Duvar Yazıları 4

7 Kasım 2008 Cuma

*-Yüce şeytan sen bizim sevaplarımızı bağışla!
*-Mouse’umun topu tutulmuş windows’u açık bırakıpta mı yatmış naapmışsa
*-Öldürdüğü insan 8 dil biliyordu. Toplu katliamdan yargılandı.
*-Borç alabilmen için önce ona ihtiyacın olmadığını kanıtlaman gerekir.
*-İnsanlar ikiye ayrılır. Bacak arasından cart diye
*-Belediye Otobüsü => pkzip -ex otobüs\öntaraf.zip yolcu*.*
*-1957 yılında içilen kahvelerin hatırı dolmuştur. İlgilenenlere duyurulur!
*-Mozomlar ikiye ayrılır: Kibar mozomlar ve kromozomlar.
*-Asansör bozuktur. En yakın asansör karşı apartmandadır.
*-Ayakkabının kalleşi ayağı arkadan vurur.
*-68 kuşağından mısınız? Yoo hayır. 80 sonrası büyüdüm. Alacakarranlık kuşağındanım
*-Abi beni niye anlamıyon. Sende idrak yolları enfeksiyonu mu var?
*-Hayattaki en güzel şeyler; kanun dışı, ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
*-Modemim kontrolden çıktı herkese küfürlü mesajlar yolluyor.
*-Bilgisayarımda virüs vardı. Çektim silahı iki sektörünün arasından vurdum
*-Allah rızası için abem. Allah harddiskini sana bağışlasın.
*-Dün bir Amerikalı gördüm. Ani nasıl İngilizce konuşuyo görecen
*-Gençler deneme-yamulma yöntemi ile yetişiyor
*-Oturduğu yerden başarıya ulaşan tek şey tavuktur
*-Abi işlemci adaptörünü devre dışı bıraktım. Alet 220′de canavar gibi
*-Hiişşt sen… Hey oradaki… Arkana bakmasana lan… Sana diyom…
*-Elindeki tost zehirli. Yeme onu! Bir Tost

0 yorum: