Anlamlı Nickler

17 Şubat 2009 Salı

KalaNa GiT, GideNe KaL DemeM!

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni ‘EBEDiYEN SEVECEGiM’

SeNi SeviyoruM DiyebilmeK, DünyanıN eN GüzeL eSeridiR!

Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla……..

eSkideN PiyaSa NerDe ßiZ oRDa, aRtıK ßiZ NerDe PiyaSa oRDa!

Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM!

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

aSlanlaRa SöZ VerdiM, ÇakallaRa YeM oLmaM!

Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.

DağlarıN TepesiNe, eŞkiyanıN aLnıNa, KızlarıN KalbiNe öLümsüZ MehmetçiK YazacağıM!

Sevgimiz yavas yavas süzülen çisil yagmur gibi ama irmaklari tasiran cinsten

0 yorum: