Etkileyici Mesajlar

28 Şubat 2009 Cumartesi

Sonbahara İNat AğAç Hala YeşErmekte, Geceye İNat Gün Hala AğArmakta, Ben İSe Kadere İNat Hala Senİ SevmekteyİM. İNat Bu Ya MahşEre Kadar Senİ SeveceğİM!

Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

Ne zaman sağır bir ressam, kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse,işte o zaman seni unutur bir başkasını severim…

İsteyipte sahip olamadığım her şeyin yerine seni koyduğum zaman anladım ki, ben her şeye sahipmişim çünkü sen her şeyden ve herkesten değerlisin!!!!

Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa..

Umutlarım Yıkıldı Senden Sonra Yaşamayı Haram Gördüm Kendime!!! Bu Dünyadan Kurtulmak İstediysemde Kaç Defa Sensiz Gidemedim Ölüme…

Günden güne yok olmaktayım.. Bütün ışıkları attım bir kenara anlamıyor musun…. GÖKYÜZÜ GÜNEŞ OLSADA SENSİZ YİNE KARANLIKTAYIM…. Seni seviyorum…….. Gözlerime bakabilirmisin….

0 yorum: