msn messenger ifadelerim, msn msn hareketleri, msn nickleri, msn smiley icons,

17 Şubat 2009 Salı

Her zaman söylemesem de biliyorum aslinda babamin onu ne kadar çok sevdigimi bildigini.. Ve ben ne kadar karisik cümleler yazsam da hepsini desifre edebilecegini.. Çünkü o benim BaBaM..

Sen güçlü bir çinar gibisin.. Arkami ne zaman sana yaslasam sanirim ki dünyayi bile fethedebilirim.. Çünkü bana hep güç verirsin.. Babalar günün kutlu olsun…

Bana yaptigin dünyadaki en büyük iyilik bana dünyanin en iyi örnegi olmandir. Babalarin en iyisi, bu gün sadece senin..

Ilk adimlarimi atarken ellerimden tutuyordun. Simdi fark ediyorum ki babacigim, ellerimi hiç birakmamissin. Babalar günün kutlu olsun..

Hayatin anlami ve tüm güzelliklerini ögreten adam, benim sevgili babam. Babalar günün kutlu olsun..!

Dünyanin en yakisikli babasina, seni çok seviyoruz, babalar günün kutlu olsun..!

0 yorum: