Emocu Nickleri

1 Şubat 2009 Pazar

Her hayatın bi ağıRlığı vardıR kOÇum,Seninki kaça taRtıyO ..?

biR waRmışş ..Bir YoqmuŞş..BuqüN waRmısh..YaRın yoq oLmuşş..

qeLme..SewMe..aCımA..HisseTme..DEFOLL..!

takma kirpikLerimi taktım saçlarımı boyadım LensLerimi taktım makyaj kutusundan daha yeni çıktım . Sanırım böyLe oLunca yanımdasın dmi ?!!

beN Ne fünYeSi çekiLmiŞ eL bombasıyıM ne de diNamiT BeN yeRin aLtıNa qisLenmiŞ maYıNım üsTüme baSaNııı PATLATIRIMM..

..çıplak bedenlere girer ruhum ve seni arar durur yalvarırım kollarıma kanatlar kondur..

.asaletmz herkese yeter.kudursun tek di$i kalmı$ kefa$eler..

..KaZa qibiyim,kimin başına qeLceim beLLi oLmas..

bEn kEnDiMe a$ıĞıM üStELiK pLaToNiK.!

mutLu soNLaR uZaq biZee..

Dizime başını düşür uyu Saçlarım yüzünde gezsin Geceler uzun geceler boyu Ben yorgun sen güzelsinx)

Zaman ne kadar kirletmiş aşkları!

0 yorum: