Anlamlı Nickler

29 Aralık 2008 Pazartesi

Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne istiyorum biliyor musun her gün yağmur yağsın!!

AŞK BİR ELMALI ŞEKERE BENZER,, BİTİNCE SAPI KALIR

Ne senden vazgeçerim, ne düşlerimden, nede gözlerimi kaparım hayalinle yaşarken, inan hayatı seni bana verdiği için, seni ise hayatıma anlam verdiğin için seviyorum!!

Gitmek mümkün olsa gitsem uzaklara, sevmesem seni yaksam yüreğimi, savursam küllerimi dağlara denizlere ,yeşerirdi küllerim sana olan sevgimle

Elimde denizde bulduğum bir midye var denizden o kadar uzak ki tıpkı seninle benim gibi. Ama arada tek fark var o denize sen bana aitsin.

Yastığımla uykumu baş başa bıraktım,sırf seninle yalnız kalabilmek için! Bu da yetmedi kendimi de bir kenara bıraktım şimdi burada yalnız sen varsın!!!

Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım.Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamazsın

Aşk bir göldür, üstünde kazlar yüzer.

Eğer beni bu sokakta, bu mahallede, bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben, Gözlerinin daldığı yerdeyim...

Aşkımız şekerden, sevgimiz tuzdan, evimiz ateşten... Bir gün ne oldu biliyor musun?... Yağmur yağdı...

0 yorum: