Düşündürücü Nickler

28 Aralık 2008 Pazar

* Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun
* Biliyor musun, seni gökyüzündeki yıldızlara benzetiyorum Ama tek farkın onlardan milyonlarca var Ama sen bir tanesin
* Dün güllerle seni karşılaştırdım Güller güzel ama sen daha güzelsin Bütün vücudumu ateşlere at yansın Ama sadece kalbim kalsın Çünkü içinde sen varsın bir tanem
* Mutluluklar seninle olsun Yanlızlıklar benimle GitAma birgün aklına geleceğim!
* Hani gözler vardır ya sözleri anlatır, hani sözler vardır ya gözleri ağlatır, hani anılar vardır ya değeri geç anlaşılır; bir de aşk vardır ya seni anlatır
* Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil gözlerden akan yaştırMaksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır
* Seni yüz kişi seviyorsa bilki içlerinde ben de varım Seni 10 kişi seviyorsa onlardan biri benim Seni bir kişi seviyorsa o benim Eğer seni hiçkimse sevmiyorsa bilki aşkından ölmüşümdür!
* Bırakıp gittin beniSeni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla
* Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
* Eğer Bir Gün Adını Anarken kısılırsa Sesim Hasretinden, Kapanırsa Gözlerim Aşkından, Durursa Kalbim Bilki Ben Yanlız Seni SEVDİM

0 yorum: