Kurtlar Vadisi 2009 Albümü Aysun Gültekin ile Röportaj

21 Aralık 2008 Pazar

Piyasadaki türkücüleri nasıl buluyorsunuz?

Piyasadakiler, türkülerimizi kulaktan dolma söylüyorlar. Hatta bir çok ünlü türkülerimizi yanlış okuyor. Okumayı bilmiyorsan okuma. Gidip evlerinde okusunlar.

Kurtlar Vadisi’ndeki ‘Memati’ karakteri Gürkan Uygun, “Bu Şehir Girdap Gülüm”ü okudu, herkes ona bayıldı. Peki ya siz?

Dinledim ve çok güzel okumuş. Yürekten okumuş. Okuduğunuz ağıtsa eğer dinleyeni ağlatmayı başarmalısınız. Çünkü feryat vardır ağıtta. Gürkan güzel feryat ediyor. Duygusunu ortaya koyduğu için beğendim.

Peki ya beğendiğiniz başka ünlü türkücü var mı?

Benim kadınlardan favorim Zara’dır. Duruşu, kendisi, sesi her şeyi tamam. Bir de TRT’deki oğlumuz Mustafa Arı, muhteşemdir.

Seda Sayan’ın kocası Onur Şan türküleri güzel seslendiriyor mu?

Onur Şan bizim elimizde büyüdü. Bizim çocuğumuz. Onun babası da bizim kurumda görev yapıyor. Babasına da söyledim, “Onur evlendikten sonra gözden düştük, beni aramaz oldu” dedim.

Neden aranızda bir kırgınlık mı var?

Yok! Şimdi şöhret oldu diye mi bilmiyorum ki! Bu halk insanı tepelere çıkarır ama yanlış yaptı mı yere de çakmasını bilir. Ben özümü unutmamak için hep aynayla konuşurdum, “Sakın ha şımarmak yok” diye… Ben oldum dediğin zaman bitersin. Çok yoğun herhalde… Bilemiyorum eşi de kıskanç olabilir.

0 yorum: