Şekilli Nickler

29 Aralık 2008 Pazartesi

Sözlerin büyük,yüreğin küçük,yanlışların çok,doğruların yok,kendine göre şanslı,bana göre ZAVALLISIN...!!!!

MİLLETİN DERDİ BİZ OLMUŞUZ,DEMEKKİ ZAMANINDA ÇOK KOYMUŞUZ

ßiLeşenlerine ayrıLmış ßileşik gißiyim

a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR

вυgüηℓєя∂є нσвιм ѕєηι üzмєк кєη∂ιηι вυηα αℓışтıя zσяυм αятıк!

Varlığımda Kıymetimi Bilmeyenleri, Yokluğumla Terbiye Ederim.!!

DnYaYa Téq ArmAqaNm OrtA ParMaqıım

KéNdiNzi PaHaLı ZaNNéTMéin HéPNZN !NdRMli qüNLéRni ßiliOrm

Yéni Bir Sayfa Açtım KénDiMé içinDé SéN Yoksun.. Kalbim hayvanat BahÇesi DéğiLki içinDé köPeqLér oLSun . .

ßeni YormayIn! --> çOk ü$engeCim..
ßana ßi$ey sOrmayIn! --> ßiLmiOrum!
Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum...
çOk mu zOr¿ --> Ugra$Iyorum!..
ßana a$Ik oLma! --> ßen oLamIyOrum !!!

>>>km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum..!!<<<

gösLerine bakTıısam LeyLa mı sandın?sösLerine kandııSam a$ıqmı sandıN??sewioRum dediiSem gerçeqmii Sandın??21.yy.Daızz ße oLuum Sn kendiNi ne Sandın..=)

Bu Günler Kötü Olsa Bile... Yarınlar Hep Güzel Olur Derler... Peki Bu Günler Dünlerin Yarınları Değilmiydi...

0 yorum: