Sagoğa Kajmer Nickleri

28 Aralık 2008 Pazar

* Gül nedir ki solup gider Gün nedir ki gelip gider Ates nedir ki söner biter Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak Mezarda biter
* ASKIMI YAZMAYA DAG ARADIM, ASKIMDAN BÜYÜK DAG BULAMADIM
* GuLmEk SeNin BiR TuTkUn OlSuN,bIrGuN aGlArSaN oDa MuTlUlUkTaN oLsUn
* Sevgi tipki bir gül gibidir rastgele tuttarsan dikenleri batar yapraklarini açarsan duygulari akar ama tutmasini bilirsen o gül sana tapar
* Bu gözler seni gördüBu yürek seni sevdiBu ten seni hissetti Ömrüm ise askim ugruna bitti
* Sensizligi Gökteki Yýldýzklara yazmak isterdim sabah olunca kaybolsun diyé!!!
* Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, Oda sana sevgisini söyleyemeyecek kadar GURUR
* •?•??•?• Öyle Bir Sevdiki kalbim Unutmaz Artik Bir An »» Seni ==>> «« !!•?•??•?•
* Sana Ne Demeliyim BilmiyorumGüneşim Desem Güneş BatıyorHayatım Desem Hayat KısaGülüm Desem Oda SoluyorSana Canımmmm Demeliyim,Çünkü Bu CaN sENİnle YaşIyO
* Sen benim içimde kalan nefes,Anlatamadıgım duygularımsın
* kavuşmak ölüm ise hasretin zulüm, elbet kavuşuruz bekle be gülüm, tek sana aittir kanayan şu gönlüm,ben yolumu çoktan çizdim, ya sen yada ölüm,aşkım

0 yorum: