Anlamli Nickler

28 Aralık 2008 Pazar

NEDEN IHANET ETTIN BANA, DUYDUM KI OTURDUN NIKAH MASASINA, BENSIZ MUTLULUK HARAM SANA!

NEYIN BILDIN KI DEGERINI! BENIMKINI BILECEKSIN! BUNUDA TABI MAHVEDECEKSIN

AMA HER SIIRDE ASK SEVGI YOKTUR BAZEN NEFRET EDERIM BAZEN KIN KUSARIM, NEFRETIM DALGALARDIR KINIM ISE ENGIN DAGLARDIR, ASILMASI ZOR ENGELLERIM VARDIR, AMA BENI YIKAN INSANLAR DEGIL YASADIGIM YILLARDIR

Her gün sevda cekipte gülünmuyor degil mi? Bir güzelden baskası sevilmiyor degil mi? Hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi

Yine akşam oluyor, yine kalbim yanıyor, sensiz bahar gelmiyor, Sevgilim sen olmayınca bahçemde güller açmıyor

Sana gitme diyemedim; Gözlerim gözlerinde kaldı Susuz büyürmü hiç çiçek; Su sende çiçek bende kaldı

Gözlerin sözlerini örtecek kadar masum, düşüncelerin duygularını bastıracak kadar acımasız,ellerinde ellerimi tutamayacak kadar uzaksa benim suçum ne birtanem

0 yorum: