Anlamli Nickler

29 Aralık 2008 Pazartesi

SANA BİR ŞEY SÖYLEYECEM AMA SAKIN ÜZÜLME; DÜN DR,gittim böbreğimde kum,kalbimde seni buldular!!!!!

Hissedince sana vurulduğumu baharda kuş olup uçarsım gelir, bakınca o güzel gözlerine hasreti bir anda silisim gelir ama ne çare bir tanem ne çare ne kuş olup uçabilirim nede hasreti silebilirim ama inan bana bir tanem inan seni bir ömür boyu Sevebilirim...

Diyorsun bana yaren sis yasa . yaşar mı bu beden ruhu olmasa..¿

ZAMAN GECE YARISI ISLAK GÖZLERİM CAMDA BELKİ GELİR DİYORUM, HANİ BİR ŞARKIMIZ VAR YA ONU SÖYLÜYORUM VE SENİ ÖLESİYE SEVİYORUM Smile

Bir soluk kadar yakın yıldız kadar uzak derler sevgi için. Uzanırsın yetişemezsin yetişirsin dokunamazsın dokunursun vazgeçemezsin vazgeçersin ama unutamazsın!!

Bir su gibi Berrak , bir Çiçek gibi sevgi yüklü , Gökyüzü gibi yalın okyanus kadar derin kelimelere sığmayacak kadar büyük bir SEVGİMİZ olduğunu sakın UNUTMA !

Sana olan aşkım sağır bir ressamın kristal bir yüzeye düşen gül yaprağının çıkardığı sesi çizdiği zaman bitecek

Kalbimde 3 çiçek yetiştirdim. Sevmek,sevilmek ve beklemek. Sen bunlardan ikisini kopardın. Bana sadece biri kaldı beklemek beklemek beklemek

GÖZLERİN DALARSA BİL Kİ DÜŞÜNDÜM SENİ, KULAĞIN ÇINLARSA BİL Kİ ANDIM SENİ, GECE UYANIRSAN BİL Kİ RESMİNİ ÖPTÜM, GÖZLERİNDEN YAS DAMLARSA BİL Kİ SENSİZ ÖLDÜM..

gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen ?

Ben seni sevmek için değil sevmenin nasıl olduğunu gör diye sevdim sen benim alın yazımsın

Bir insanın idealleri olmalı sonsuzluk gibi, bir insanin özlemi olmalı özlemle açan çiçekler gibi, bir insanın bir tanesi olmalı oda senin gibi

Asla sevme, seversen ihanet etme; ihanet edeni de asla affetme!!

0 yorum: