Anlamlı Süper Msn Nickleri

28 Aralık 2008 Pazar

(f)//*Her_Insan_Sevilcek_Ve_Sevecektir*(f)

Bir gün titreyerek uyanirsan bil ki resmini optügüm gündür Ama bir gün sebebsiz yere gozyaslarin akarsa, bil ki oldügüm gündür

Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar

(u)--[Vay Benim Deli Gönlum Yarali Ku$a Döndu Güvendigm Daglara Kar Yagdi Birer Birer]--(u)

Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür beni NE OLUR!

Keske daglara gelincik olsaydimda, oksamasini bilen avuclarinin icinde solsaydim

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin Hayaller hep yalan -olur, hayalde degil canimdasin

Yildizlar Kadar Parlak, Yildizlar Kadar Güzelsin! Aranizdaki Tek Fark, Yildizlar Miljonlarca, SEN Se Teksin!!

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin Hayaller hep yalan olur, hayalde degil canimdasin

0 yorum: