Şekilli Msn Sözleri

9 Aralık 2008 Salı

ÇıKaR YoL hAnGiSi?SeVmEk Mi SeViLmEk Mi,SaRhOşLuK mU İçKi Mi,AnLaMaDıM GiTTİ..ÇıKaR YoL HaNgİsİ ?SeN mİ SeNsİzLiK mİ,YaŞaMaK mI öLmEk Mi.???

Emek VeR, KuLAK VeR, BiLGİ VeR, BoRÇ VeR; AmA BoS VeRME! İYİYİ ArA, GÜzELİ ArA, DOĞRUYU ArA; AmA KuSUR ArAmA.!

Hî¢ VaraMaDIM FarkIña, Dû$ûñMëDîM kî ¥arIñI UZagI ta$I¥aMaDIM, $îMDî ¢ëkî¥øruM îstë kahrIñIYëñî acILar ta$I¥øruM, DûñDë kaLañ gôZ ¥a$LarIñI.MutLuLugu satI¥øruM ZararIña, kaLDIr ûstûMDëñ Par¢aLa¥añ ø ßakI$LarIñi

CeSarE†imiN ßi††iĞi yErdE £SaRe†iM ßa$Lar.

S£wdamızın adı B£rrak Sonu toprak dön£n aLçak oLSun ..§£nd£n ßæ§kæ§I yæLæn §£nd£n §onræ§I öLüm , §£nd£n qayrI§Ina yokum. !

Hele Bir Kapansın Kapılar ! Sular Durulsun ! Bıçak Atacagım Tam 12'Den ! Kısa Devre Yapsın Kalbim ! Ellerım inatla Dokulsun Cıgaraya. !
Alemin Derdi oLmusum demekki zamanında ii koymuşum . !

SiL KıZıM SiL AkLınDaKi O KaRaNLıK ESeRi En KRALINDAN ÜSTÜNDÜR Bu GöRDüYüN SeRSeRi..!

Eskiden olsa arkandan bakar ağlardım, şimdi ardıma bile bakmam. Eskiden uğruna dünyaları yakardım, şimdi bir kibrit bile çakmam.

0 yorum: