Kısa Msn Nickleri

7 Aralık 2008 Pazar

Dün gece sen uyurken kizila boyadim denizleri, uçurumdan attim sessizligi, haber saldim rüzgarlara, fisildasinlar seni ne çok sevdigimi ve özledigimi.

Beni bir dakika degil bir saniye degil bir saniyenin onda biri kadar sev... Bir yil degil on yil degil bin yil mesut olurum.

Unuturum desem de inanma sakin, ömrümce kalbimden silinmez adin. Bir sizi içimde senden de yakin kalbimin sesini dinler bulurum seni.

Hüsrani bir tek yerde kabul ediyorum, yasamak varken yasayamamis olmakta.

Insanlar gelmeleriyle yanlizliklarini dagitanlari severler, gitmeleriyle kendilerini yalniz birakanlara asik olurlar.

Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir benim için ve özellikle de senin bir yudum sevgine hasretim simdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucakliyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle.

0 yorum: