Msn Nickleri 3

1 Aralık 2008 Pazartesi

Sakarya'lıyız Can Yakarız ,Asfalta Ceket Atar Üstünde Yatarız ,Rakıyı Susuz Aşkı Sonsuz Yaşarız....!!!! :

Bizi Eskiler Tanır, Yeniler Örnek Alır, Tanıyanlar İse Anlatır....!!!!

Biz Biz Olduqumuz Için S£viLdik ,ßizi SatanLarı KaLbimizden Bir Bir SiLdik . Geride 3-5 Kişi kaLdık ama içimiz rahat MutLuyuz . Çünkü Bu yaşımıza kadar Hiç ßiriNi SATMADIK .! KraL OLmayanLara Taç taktık İşte En Buyuk Hatayı da ßurda Yaptık.!

Kır kaLßimi GonLun oLsun aL HerSeyi Gozun DoySun Simdi ßasKa ManiTaLarLayım ßuda Sana Kapak oLsun..

Nic£ d£LikanLıLar g0rdük kolunda Kız ceßind£ £man£t arkasında sürü.. Raconu kaHpeLik, yürüyüşü sahtelik , kaLßi var yüreği y0k...

DOGUM GÜNÜNÜ BİLMEDİGİM İÇİN, HEDİYENİ ALAMADIM AMA, ÖLÜM GÜNÜNÜ BEN BELİRLEYECEGİM İÇİN, ÇELENGİNİ ŞİMDİDEN ISMARLADIM....

KiNiMLe BoGaRiM SeNi NeFReTiMLe TiTReTiRiM BeDeNiNi AzZzRaiLin OluR KeSeRiM NeFeSiNi

Soytarılar Kral Olmuş..ErkeqLer reiS...aMa ŞuNu uNuTMaYıNKi,SiZiN MaRKa oLDuĞuNuZ YeRDe eTiKeTi BeN KoYaRıM

Herkes Oyuncu Olabilir Ama Yönetmen Benim.İstediğime Rol Veririm,İstediğime Yol Veririm

her şey BeNDe BaŞLaR BeNDe BiTeR...SeWeN SeWeR SeWMeYen Si.Tir oLuP GiDER

onlar SOsyeteNİN CoCukLArı Biz WAroŞLaRın PİSkoPaTlaRı onlaR TakaR BEliNe KaLitE keMeR bİİz taKArıZ BeLimiZE 30'Luk DÖnER...!!!

ßeni Görüp Kendini Sınama...Sadece Görebildiğin Kadarım...Hayat ßir Kumar ise Zarları ßen Atarım...

0 yorum: