Anlamlı Güzel Sözler

7 Aralık 2008 Pazar

Bana not ortalamanı söyle sana babanın tansiyonunu söyleyeyim.

1968 yılında içilen kahvelerin hatrı dolmuştur. Bilginize sunulur.

Hippiler barış ve sevgi istedi….Biz ise Ferrariler,sarışınlar ve sert içkiler!

Gençliğim acı veriyor.. Ameliyat olup aldıracağım..

Beni bir kere kandırırsan bu senin eşekliğin, beni iki kere kandırırsan bu benim eşekliğim, beni üç kere kandırırsan bu hepimizin eşekliği.

En son gülen hep ben olurum..! Jeton köşeli, geç anlıyorum.

GİTME RUHUM SEN YOKKEN HİCRAN DÜŞER BU ŞEHRE
Sen benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın…
GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa kaLana qit deMék TerßiyésizLeRe DönMeyene DöN demeK AciZLeRe HakedéNe YoL VeRMek BiZe YaKı$ıR
Gelme bana canın sağolsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka kalplerdeyim. bUdA SaNa KaPaK oLsUn..

DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

SANA KARŞI Bİ TEK SEVGİ DUYABİLİRİM O DA HAYVAN SEVGİSİ

вιℓιуσямυѕυη ѕєη уüzмє вιℓмєѕєη νє ∂єηιzє gιяѕєη вιℓє вαтмαzѕıη. çüηкü тιριη кαуıк.

нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι ∂öηєкѕιη..
уα σℓ∂υğυη gιвι göяüη уα ∂α gözüмє göяüηмє

ßiRiNé VéRiLéCéK DéqéR uqRuNa FéDa éDiLéßiLéCéKLéRLé öLÇüLéßiLiYoRSa aÇ qöZLéRiNi éTRaFıNa ßaq..qöRDüqüN HéR$éYi Féa éDéßiLiRiM..aMa SaKıN aYNaYa ßaqMa.!

0 yorum: