Damar Sözler

6 Aralık 2008 Cumartesi

Şimdi Git Arkana Bakmadan Sana Sünger çektim Sensizliğe Bakıyorum Artık geleceğime.

Ben sensiz geçen günlerime yanarken, belki sen bensizliğe sevineceksin.. Ama şunu unutmaki birtanem; birgün sen de SEVECEKSİN !!!

Yollarımız Ayrılsada Bu Dünyada Bir gün Mutlaka Bir Yerde karşılaşıcaz Bunu Unutma..

Sevdiğimden bu yana her acıyı tattım her çileye alıştım, yalnız senin yokluğuna alışamadım.artık anlıyorum hasretten, gözyaşından başka bir şey vermemişsin bana.

Kimseye Böyle Bağlanmamıştım ve kimseden bukadar nefretle ayrılmamıştım..

Yüreğine sevda eken, ayrılık biçermi,seven sevilenden kolayca vazgeçermi, sen beni sevme gülüm,ben yanarım ikimizin yerine yetmez mi???

Zehir ettin her günümü Git böylesi Daha iyi Sana Göre Ayrılmak benden, Bana Göre Kurtulmak Senden!!!

Dün gökyüzüne bir avuç yıldız fırlattım. Karanlığında aydınlığım olsun diye. Şimdi sensizliği kalbime fırlatıyorum, bıraktığım yerden dönesin diye. Vazgeçilmezim sıra sende gururu bir yere fırlat ve pişmanlığımla sızlayan şu kalbimi mükemmelliğinle donat.

0 yorum: