Damardan Sözler

6 Aralık 2008 Cumartesi

Sen benim içimde açan bir güldün.Sönmek bilmeyen alevlenen içimde başımı her yastığa koyuşta sen varsın hayallerimde. Çünkü sen benim içimden söküp bir türlü atamadığımsın YAR

Kış Güneşi Gibisin Aldatıcı Yalancı Ayrılıklarda kalıcı…

sanma gidişin benim bitişim bu senin böyle son sevilişin unutma

Yol veriyorum Sana Artık Kendi yola git belki mutlu olursun Ayrılıkları Bana Bırak git..

önceleri alistim hayatin darbelerine.simdi alistim insanlarin kahpeligine.bundan sonra masamdan kalkan her kadeh serefine degil SEREFSIZLIGINE!!!

Şimdi Sonsuz bir Duygu içinde hapsoldu kalbim ebedi karanlığa ayrılığın matemi vurdu hayatıma..

herseyden habersiz sevmistim seni, gereginden fazla deger verip teslim etdim kendimi. cekip gitdin kac defa, simdi nasil dönersin geri, unutma o eski BEN cok degisti…affedemem artik, yapamam bunu kendime, kelepce vurdum yüregim, birdaha seni sevmesin diye

0 yorum: