Etkileyici Nickler

3 Aralık 2008 Çarşamba

biz isyankar sokaklarda buyuduk kizim. anlamayiz senin gibi balli ekmek yameyi. Biz 17 yasinda dunyaya, 18 yasinda kasip kavuran asklara isyan etmisiz, bilmeyiz kaygan pistte dans etmeyi. Satmayiz 10 kurus icin bize.., bize hakki olan sevenleri.”

NE ORHAN NE FERDİ BİLMİYO DERDİ HAYDİ SEN SÖYLE MÜSLÜM BABA NEREDEN SEVDİM O ZALİMİ

Eğer içiyorsam rakıyı , eğer gözlerim eskisi gibi değilse, yürüyüşüm değişmişse.KİME NE !

Ben keder üretir dert yaratırım aleme ibrettir herbir satırım kırk yılın başında halim hatrım sorulsa ne yazar sorulmasa ne !!!

madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!

Gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim Ağlamak içinde olsa gözlerini özledim

ECELE SÖZLÜ , ÖLÜME NİŞANLIYIZ , TESADÜFEN GELDİK , MECBURİ YAŞIYORUZ…

seninle başladığına inandığım bir hayatı,sen olmadan nasıl yaşarımmm.

Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..

Bir serçeydim sürüden ayrılmış, gökyüzünde kaybolmuş, o ise bir kartalmış avlanmaya çıkmış gelmiş bula bula beni bulmuş.

SERSERILER NE AGLAMAYI NEDE SEVMEYI BILIRMIS, OLAKI SEVDI BIR KEZ SEVERLERMIS VE OLAKI AGLADI GOZYASININ DUSTUGU YERDE OLURLERMIS.

BELİMİ BÜKÜYOR BÖYLE AYRILIK. VERDİGİN ACILAR HASRET TANIDIK. GORMEDIM Kİ BİR GÜN SENDEN YAKINLIK. DONMESENDE GERİ FARKETMEZ ARTIK…

ya severim sonuna kadar
yada tanımam ölene kadar

her gülen yüzü sanma bahtiyar,,,

0 yorum: