Msn Nickleri

3 Aralık 2008 Çarşamba

her kahkahanın ardında binlerce gözyaşı varr,,,

Ya parçalarım bulutları seni bulurum.
Yada vururum kendimi senden kurtulurum.
Biliyorum ateşle oynuyorum ama
Ben o ateşi çok seviyor ve özlüyorum

ßir gün öLe çok SevmeLiyimki Sonsuza dek içimdE kaLmaLı, kar$ımdaki inSan kar$ı koyamamaLı, ßir gün öLe çok SevmeLiyimki beni yaktıkLarında biLe kaLbim sapasağLam kaLmaLı, bu Sevgiden utanmamaLı, bu Sevgiyi boşa harcamamaLı..

SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!

Sen yemeğimin tuzu, yüreğimin buzu, anasının en güzel kızı… Sen kalbimde en tatlı sızı, sen bütün varlığımın sevimli hırsızı… Sen sevdikçe sevilesi, övdükçe övülesi, öptükçe öpülesi, aşık oldukça olunacak aşkımsın

HeR GeNÇ DeLiKaNLıNıN BiR SeVGiLiSi oLaBiLir AmA,
HeR GeNÇ KıZıN BiR DeLiKaNLı SeVGiLiSi oLaMaZ…!!!

H£R CanL! öLümü TatacaqTır

ßiz zenGin CocuqLarı Gißi $iq Giyinip PahaLi H£d!y€Ler aLmayı ßiLmeyiS
aMa Teq ßiLdiğimiz ßi$i Wardır SevdiqMi öLümüne Severiz..!!!

HANI SADECE OLUM AYIRIRDI BIZI, SOYLE SEVGILIM…HANGIMIZ OLDU

SEN + BEN = BIRIZ SEN - BEN = HICIZ SEN / BEN = BÖLÜNMEYIZ…. !!!

0 yorum: