Anlamlı Msn Sözleri

11 Aralık 2008 Perşembe

Kimler için dökmedim ki gözyaşı , senin için döküyorsam ne çıkar. Ömür temelinden her bir taşı , senin için söküyorsam ne çıkar...

* Gül dalında nasılsa , şiir şairin dilinde ne ise sen yüreğimde öylesin... Bunu bilsen de bilmesen de...

* Git tabi git. Kirpiklerime bir kara diken de sen ekle. Henüz sokaklarına bile alışamadığım bu kente ver beni ve bakışının talan ettiği yerlerimi al öyle git...

* Seni sevdiğim kadar Allah'ı sevseydim cennetin en güzel köşesi benim olurdu.

* Sen gözümdeki bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için hiç ağlamazdım...

* Sen çölde bir çiçek olsaydın seni kaybetmemek için gözyaşlarımla beslerdim...

* Geceye inat gün ağarmakta , ağaca inat dal çoğalmakta , ölüme inat insanlar çoğalmakta , bense sana inat seni sevmekteyim. İnat bu ya , hepte seveceğim…

* Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamazsın.

0 yorum: