Ağır Sözler

10 Aralık 2008 Çarşamba

Biz Sokaklarda Büyümedik Güzelim.Bilmeyiz Sİzin Gibi Ballı Ekmek Yemeği 15 Yaşında Dünyayı Keşfettim.17 Yaşında Sevdaları Satmaya Savaş açtım.Sosyetenin Yüksek Kaldırımlarında Yerimiz Olmasada Her kahvede Masamız Her kavgada Adımız Her mekanda İsmimiz Her maçta Şeklımız Ve Her kızda Resmimiz Vardır.Unutma Delikanlı Adam Severse Terketmez Ölümüne Sever Bu SÖz Düşmana Nasiat Sanada Hediyem Olsun (.....)


Unutuldun Sanam Seni Unutmak Azraile Teslim Olmak Demek.Bir DOst aradım Silah Verdiler Bir sırdaş aradım Tesbih Verdiler Bir teselli aradım Rakı Verdiler Bir derman aradım Esrar Verdiler Mutluluğu Istedım Sensızlığı verdıler Sebebini Sordum KurtGozu_Baskan Olsun Dediler.KurtGozu_Baskan `Dan Vefalı Dostlarına Selam Olsun..

aLEMİN derDi ßen OlmuŞum demekki zamanında iyi KoymuŞum

KaraKol merkez FarketMez BURSA qenÇlik affetmez

0 yorum: