şekilli msn nickleri

11 Aralık 2008 Perşembe

Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelir ya insana , uzakta olduğun için tutkunum sana. Hanı en güzel aşk imkânsız gelir ya insana , imkânsız olduğun için aşığım sana. seni çok seviyorum… Hem de istemediğin kadar çok seviyorum...

* Hem de istemediğin kadar çok seviyorum...

* Sana olan sevgim İstanbul kadar büyük , Ankara kadar anlamlı , Antalya kadar egzotik , Bursa kadar çekici , Diyarbakır kadar kabadayı , Batman kadar vazgeçilmezdir , bitanem...

* Sen benim için vazgeçilmezsin. Çünkü seni sevmek nefes almak gibidir...

* Şafak vakti yağan bir çiğ tanesi kadar masum , gün batımında denizlerden esen rüzgâr kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki bir inci tanesi kadar özelsin.

* Bataryası zayıflamış hayallerimin kapsama alanı dışında kalan kesimlerine şebeke hatası yüzünden ulaşamadım. Oysa şimdi yüreğimde fll çeken hattımla seninleyim.

* Elimde denizden çıkardığım bir midye kabuğu var. Denizden o kadar uzak ki. Tıpkı benim sana uzak kaldığım gibi.

0 yorum: