Harbi Sözler

10 Aralık 2008 Çarşamba

Alayınız Tek Sıra Kralınız Bi adım Öne GelSin..

Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz, serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz

Cesedimi YıllanmıŞ Pasaklı SokakLarda BulmuŞLar Bunu Duyan Eşimm Dostum Günlerce Ağlamış Cesedimi Su Yerine Rakıyla YıkamıŞlar Mezarımın BaŞında Dua Yerine Ferdiden OkumuŞLar Ne Ferdi Ne Orhan Bílmezke Derdimi Sen Söyle Müslüm Baba Nereden Sevdím O Zalímí..

Biz İstanbuLLu Değilizki ALtımızda Porşemiz Olsun ..Biz AntalyaLI değilizKi Yazlığımız Olsun Biz İzmirLi değilizki Sosyete Olalım..Biz BURSA`LıyızKi YeterKi Kafamız GüzeL Olsun..


Bursalıyım Yakarım Şimşek Gibi Çakarım Kabadayı Tanımam Polat Gibi Çakarım...

ÇatıLır Ka$Lar KesiLir ßa$Lar En güzeL a $ k lar ßenimLe ßasLar...

Alemin krali biziz dedik Kralmiyiz? KRALIZ. Raconu biz kesiyoruz dedik Kesiyormuyuz? KESIYORUZ. Racon sanalda kiza asik olmamak, kankaya yamuk yapmamak, kanal calmamak caldirmamak, bir access icin gerektiginde nicke kanala drop cakmak, bir kanka icin gerektiginde servere kibrit cakmak. Eyvallah.

0 yorum: